viickaans

Alla inlägg under juni 2010

Av vickan radovanovic - 27 juni 2010 22:17

yes, jag är tillbaks! :)

midsommar i fredags, riktigt kul. tror jag! ;) haha.. jodå, det var kul! :) jag sov ju hos matilda, torsdag-fredag, åkte hem på fredag, sedan tillbaks till bästa vän matilda. kom lite trevligt folk på kvällen! :) åkte hem igår, drog till pappa ett par timmar, sen kom matilda och sov här , tills idag.. då vi drog till matilda i ett par timmar ;) och nu sitter jag här, funderar på vad jag ska göra. jag skulle stannat hos matilda och sovit där, kom vi på när vi pratade i telefon för en stund sen... ;o menmen, lite sent nu, -.-

man kan väll säga att hela min helg har spenderats med anna som var med torsdag till lördag, och Matilda älskling!

 

imorgon drar jag och Anna till kusten! :) då kommer det bilder, massa bilder, ;) så jag skulle egentligen packat idag, men kjag orkade inte, och eftersom vi åker på kvällen, så gör det inget om jag packar imorgon ;) sen på onsdag börjar fotbollscupen, gud vad härligt! :P

 

nu ska jag släppa in min hund, igen, sen uppdaterar jag nog mer ikväll.. dessutom kommer datorn med imorgon till kusten! :)

 

pusshej! :*

Av vickan radovanovic - 23 juni 2010 16:23

åh, jag är trött,

men snart blir det träning ! ;) det ser vi fram emot! :D

snart börjar Private Practice (<3) som jag ska lata mig framför!

sen drar jag . (;


nej usch, vilket tråkigt inlägg, usch vad jag är tråkig idag

hejdå

Av vickan radovanovic - 23 juni 2010 12:07

förlåt för det, men jag orkade verkligen inte.

men efter en hel dag i göteborg, och åkt tåg och skit, så blir man ganska sliten! ;)

det var verkligen en underbar dag igår, ! fick se Pernillas nya lägenhet,

den var jätte mysig! (: men gud vad vi var onyttiga igår ;o

vi åt på McDonalds 2 gånger, sen godis på tåget och sen pizza i thn!

fyfan, jag spydde nästan, så inne på pizzan började vi göra situps och skit, jag emma och anna ! :D HAHAHAHA! VI ÄR BARA BÄST! ;)

 

ikväll blir det träning, och då ska jag ta mig fan cykla dit!

ska få bort allt det onyttiga vi åt igår! ;)

 

puss;*

--

Av vickan radovanovic - 21 juni 2010 22:55

someday, i will understand.

someday, you will understand.


ooh, boy, I only got eyes for you baby.

and, all I want is you.

all i need is you.

  

Av vickan radovanovic - 21 juni 2010 22:26

jag har inte orkat uppdatera idag, jag är lat.

fast jag skrev ju faktiskt ett inlägg imorse ? ;)

aja.. jag har faktiskt tränat och tvättat min moppe idag :o jag är duktig ;) nej. usch o fy, tvätta moppen är ett jobb jag inte kommer göra om. :o

 

imorgon blir det ingen uppdatering, förutom på morgonen,

typ klockan sju eller ngt, för vi drar ju till GBG! :D

kolla in snygga killar lite eller? ;)

haha.. men nej, eftersom jag ska upp så tidigt imorgon,

så får väll jag änna gå och lägga mig nu :)

 

puss! :*

Av vickan radovanovic - 21 juni 2010 11:18

hej ! :)

idag är jag på suuuper humör! :D glad som en bebis ! :)

fint väder också, det gör det hela mycket bättre! :p

ikväll blir det träning, blir säkert kondistion(?)sträning.. det är inte kul, särskilt inte med våra tränare, menmen, man får väll göra sitt bästa! ;)

jag funderar på att gå ut och lägga mig och sola, men jag vet inte riktigt än ! :)

åh, jag är sjukt taggad tills imorgon,!

då blir det Göteborg och hälsa på Pernilla! :D:D:D <3

och shopping ocksåå, ååh vad det kommer bli kul! ;)

ne, nu ska jag nog gå ut och lägga mig , ;)

puss;*

Av vickan radovanovic - 20 juni 2010 21:31

  

tack för tipset! :) åh, jag älskar rosa! måste verkligen kolla upp detta! :D

tack så mycket, (: det är jag som har gjort headern, är inte alls nöjd, men den får duga ! ;) hoppas du fick svar på det du ville? :)


Av vickan radovanovic - 20 juni 2010 20:15

vi förlorade matchen med 0-5 :/ men jag tyckteinte alls att vi var så dåliga..

fast, man kan ju inte säga att det var den bästa matchen heller, men det är bra ändå tjejor! :)


snart är det MIDSOMMAR! :D och veckan efter det blir det cup ju! :)

Ja, nu blev jag på bra humör, otroligt bra humör!:)

tjoooohooo!=D


nej, nu ska jag nog ta och ringa matilda, we need to talk, ;D

fast vi pratar typ varje dag, så ;)haha.


idag var jag såhär (--) nära på att slänga min plattång i väggen,

den ville inte starta, så nu måste jag, måste köpa en ny.. ;o jag älskar min plattång,

när den väl funkar :o så nu har jag kollat på några plattångar, (?) men gud, jag vet inte vad jag ska ha för ngn, snälla ge mig tips?! :) tack.


puss sålänge! ;*

Presentation


tja! :)
Vickan här ... min blogg handlar väll för det mesta om mitt liv.
jag älskar att ta kort, så ni lär nog få se en massa bilder här på bloggen! ;)
puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards