viickaans

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av vickan radovanovic - 6 juli 2010 12:22

drar in till nossebro nu, kommer hem om ngra timmar,

lovar att bilderna kommer upp då, stannar inte lika länge som igår,

isf bara för att reta Patrik, jag är sur på hnm! ;o

Av vickan radovanovic - 6 juli 2010 10:53

tillbaka igen! ;) haha... datorn kom med till kusten,

men vi hade nästan aldrig internet, så jag orkade inte blogga.

men nu är jag här! :D

 

vi kom till A-slutspel ,kvartsfinal på cupen! (: vi åkte ut på straffar,:/ vilket faktiskt är jobbigare än att förlora en match!

men vi gjorde vårt bästa, och jag tyckte vi var bra !:D

 

usch, idag vet jag inte alls vad jag ska göra,

jag saknar matilda,:( hon rider ju hela den här veckan! bara för hon har den där sablans hästen som hon passar!!! -.-

 

aja, bilder från cupen kommer upp sen, ;)

nu ska jag mig i ordning, pusshej! ;D

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tja! :)
Vickan här ... min blogg handlar väll för det mesta om mitt liv.
jag älskar att ta kort, så ni lär nog få se en massa bilder här på bloggen! ;)
puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards