viickaans

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av vickan radovanovic - 7 juli 2010 22:21

SPANIEN VANN! ÅÅÅHH, VAD GLAD JAG BLIR! Nu måste dom vinna över Holland på söndag, och den matchen ser jag fram emot riktigt mkt'! :D

oohhh! :D dom är verkligen värda det där målet, det tycker faktiskt jag! hihi! SPANIEN ÄR VIDARE TILL FINAL! :D


haha... tror ni tkr detta blev lite tjötit , ;) hhaha,!

dagen med matilda har verkligen vart underbar. jag älskar deras båt!

vi drog ut ganska långt ut med båten, och stannade och bada lite, (lr aa, lite? ;D )

haha,jag och matilda badade med flytvästar på! ;D haha, fyfan vad kul det var!

och matilda älskling är min knubbsäl! :*

nästa vecka tror jag det blir så att jag följer matilda och hennes föräldrar med båten, igen, men då stannar vi över en natt lr två, ;) ååh, det ser jag fram emot!

bilder kommer om några minuter, när jag lagt över dom till datorn,! ;)


pusshej ;*

Av vickan radovanovic - 7 juli 2010 22:12

så klaga inte om jag skriver fel,

det är så att jag precis har kommit hem från en dag med Matilda älskling, och hennes pappa.. vi har spenderat dagen i deras båt som dom har i Alingsås.. återgår mer om det sen!

 

jag är lite stressad, för jag sitter och kollar på Tyskland-Spanien, och jag håller verkligen på Spanien, sen första början! och dom leder med 0-1 just nu, så jag håller tummarna!

det är drf jag skriver snabbt här, för jag kollar.! nu var Torres så jävla nära, men nej...

ååhh, jag sitter spänd här! HEJAHEJA SPANIEN!

Av vickan radovanovic - 7 juli 2010 10:05

tja! :D usch, jag ställde klockan på nio, men kom upp typ kvart i tio..

det tyckte inte jag var bra,! aja, jag ska snart ta cykeln in till pappa,

sen kommer matilda och hämtar mig, så drar vi till Alingsås till hennes båt! :D

ooh, jag ser fram emot det, väldigt mkt, ska bli jätte kul! :D


men jag är på dunder humör idag! hihi, (:

och filmen igår, gör saken ännu bättre, EMMET MIN ÄLSKLING ! :*


här får ni lite bilder, inte från kalles, men det är bilder! ;D

 gud vad jag älskar dom här tjejerna! mums ;D   matilda, bästis! :D <3 

  

ååh, finns inga ord för hur mkt jag saknar Grekland - 09! :o<3

Av vickan radovanovic - 7 juli 2010 00:14

asså allvarligt finns det någon sexigare än Emmet?!:o

jag älskar honom, mkt! :D ooohh, Emmet, im in love !

 

aa, som ni kanske har märkt, så har jag kollat på Eclipse idag,

med Anna och Emma, ! :) och, jag älskar filmen,

allt med den, finns inget dåligt med den serien! ;o

 

imorgon ska jag snabbt och tidigt in till nossebro,

ska först hem till pappa, sen ska jag nog kanske kanske träffa lite folk, sen kommer matilda och hämtar mig, då vi ska till hennes båt i Alingsås, så åker vi ut med den ett tag! :D ååh, jag ser fram emot det, och jag vet att jag lovade er bilder från cupen, men ni får kolla min fb ist,sök på vickan radovanovic :D jag har med mig min kamra till båten,

så ni får bilder därifrån ist, ! :D

 

nu ska jag sova, godnatt... pusshej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tja! :)
Vickan här ... min blogg handlar väll för det mesta om mitt liv.
jag älskar att ta kort, så ni lär nog få se en massa bilder här på bloggen! ;)
puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards